Przejdź do zawartości

Boss RC-505mkII Loop Station

Informacje producenta
Typ
multiefekt
efekt
looper, Multi
Cechy szczególne
do Stimme, stereo, USB, interfejs audio, MIDI In/​Out, XLR In
Aktualny zakres cenowy PLN 2284,49 do PLN 2609,00

2 oferty

Sklepy z:
Ostatnia aktualizacja ceny: Zresetuj filtr
do:
Sklep
Ocena sklepu
Dostępność / Wysyłka*
Nazwa produktu w sklepie
PLN 2284,49
VISA MasterCard American Express
Na stanie
Karta kredytowa PLN 5,99.

BOSS RC-505MK2
Boss RC-505 MK II Loop Station
Aktualność ceny:
PLN 2609,00
VISA MasterCard Diners Club

Ten sklep nie był jeszcze oceniany

Oceń sklep!
sprawdź w sklepie
Przelew, karta kredytowa od PLN 17,-.
Pobranie od PLN 23,-.

Dostawa tylko na terenie Polski.
Odbiór możliwy (PL-50-541 Wrocław)
Roland RC-505MK2 loop station
Aktualność ceny:

5 Produkteigenschaften

Typ
multiefekt
efekt
looper, Multi
Cechy szczególne
do Stimme, stereo, USB, interfejs audio, MIDI In/​Out, XLR In
Ostatnia aktualizacja ceny
W porównaniu od
22.11.2021, 07:50
sklep ...

Ocena Boss RC-505mkII Loop Station

Podziel się Państwo nas Twoja opinia do Boss RC-505mkII Loop Station z lub Odczyt Państwo di Opinieunserer Mitglieder, Experten i anderer Websites do dessen Varianten.
sklep ...

Nie ponosimy odpowiedzialności za poprawność informacji. Wymienione oferty dostawcy nie są wiążące.

* Ceny w Zloty w tym podatku VAT doliczając metode zapłaty i wysyłki. Cena zawiera koszty wysyłki i zapłaty przy wyborze "zapłata z wysyłką" do Polska. Koszty nie podane przez nas prosimy sprawdzić na stronie internetowej sprzedawcy. Jeżeli waluta odbiega od waluty sprzedawcy nasza strona używa kalkulacji która oblicza cenę według kursu dnia. Z tego mogą wynikać różnice cen w sklepach. Prosimy zauważyć że ceny są tylko migawką i mogą nie zawsze być aktualne przez opóźnienie techniczne. Zwłaszcza przy zwyżkach cen między naszym przejęciem i późniejszej wizycie na stronie ceny mogą się różnić. Sprzedawcy nie mają możliwości zmiany cen na naszej stronie. Prawidłowa cena jest ta, która się wyświetla na stronie sprzedawcy w momencie zakupu.