Polska (aktywne) UE Cenowarka (Polska) » Ocena sklepu: headbeat.pl

Oceny sklepu headbeat.pl

Opinie (3)

Informacje
2.2 z 5 gwiazdek

Oceny cząstkowe

Sklep
2.5
Opcje wysyłki i płatności
3.5
Dostępność i czas wysyłki
1.5
Informacje o statusie zamówienia, śledzenie przesyłki
2.2
Obsługa klienta
1.0

Przebieg w ciągu roku

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    maj 17
    Cze 17
    Lip 17
    Sie 17
    Wrz 17
    Paź 17
    Lis 17
    Gru 17
    Sty 18
    Lut 18
    Mrz 18
    Kwi 18
  • Kamila

    Nie nie i jeszcze raz nie

    Zdecydowanie nie polecam sklepu. Zamawiając przy każdym produkcie jest informacja czy jest on na stanie, czy trzeba go zam�wić u dystrybutora - co wydłuża czas realizacji zam�wienia. Kupowałam słuchawki - wg strony były dostępne od ręki. Po zam�wieniu otrzymałam maila, że zostały zam�wione u dystrybutora i będę informowana o potencjalnym terminie wysyłki. Zadzwoniłam i usłyszałam, że to błąd na stronie niestety i nie są one dostępne w magazynie, ale dotrą w przyszłym tygodniu. Po 2 tygodniach bez żadnej wiadomości zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że dziś będzie znany termin dostawy od dystrybutora. Na moją prośbę otrzymałam p�źniej maila z tą informacją, na skutek czego poprosiłam o zmianę adresu dostawy, gdyż nie oczekiwałam, że wszystko potrwa ponad 3 tygodnie i nie byłam dostępna pod pierwotnym adresem. Usłyszałam, że to żaden problem i miałam nadzieję, że to już koniec moich przykrych przyg�d i niedługo otrzymam produkt. Niestety, tak się nie stało, a słuchawki pojechały na adres wskazany podczas składania zam�wienia. Tym razem headbeat po raz pierwszy przyznało się do pomyłki (ponieważ wcześniej zawinił system oraz dystrybutor) i zaproponowali, że skontaktują się z dostawcą, aby jak najszybciej przekierować paczkę na właściwy adres. Odm�wiłam, nie chcąc mieć z nimi już nic wsp�lnego (paczkę odebrali mi znajomi i podesłali na właściwy adres), przy czym poprosiłam o rekompensatę z tytułu niedogodnień podczas realizacji zam�wienia. Jako odpowiedź otrzymałam maila, że w paczce znajduje się nowszy model słuchawek, niż zam�wiłam. Bez mojej wiedzy i zgody wysłano mi inny produkt! Przyznaję, że model jest nowszy i droższy, jednak gdyby zapytano mnie o zdanie, odm�wiłabym i poprosiła o zwrot koszt�w.

    Podsumowując, obsługa klienta jest fatalna. Zero informacji ze strony headbeat, problemy z dodzwonieniem się, długi czas oczekiwania (zamawiając nie ma pewności, czy strona podaje prawdziwe informacje). Co więcej, nie ma r�wnież pewności, czy dostaniemy produkt, kt�rego oczekujemy - w paczce nie było nawet żadnego wyjaśnienia ani powodu zmiany - kolejny raz gdyby nie m�j telefon nie wiedziałabym nawet, dlaczego otrzymałam inne słuchawki.
    Napisz komentarz
  • kamilkrysa31

    Nie polecam!!!

    Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie, klient liczy się tylko do momentu wydania towaru z magazynu, p�źniej jest już tylko złem koniecznym. Nigdy więcej nie kupię tutaj żadnej rzeczy. Pracują tutaj ludzie nieprofesjonalni, nieznający praw konsumenta i nieprawdom�wni.
    Ale może zacznę od początku.
    Zakupiłem słuchawki, kt�re okazały się zepsute. Żeby nie czekać na nowe słuchawki dwa tygodnie chciałem zamiast z reklamacji skorzystać z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny, ale się nie da! Sklep ma w poważaniu swoje zapewnienia o bezproblemowym zwrocie. Ale nic, poinformowali mnie, że jeśli złoże reklamację, to dostanę zwrot pieniędzy. Trudno poczekam te dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Jakie było moje zdziwienie, gdy po kilkunastu dniach otrzymałem przesyłkę z naprawionymi słuchawkami! Bez żadnej informacji, bez pytania o zgodę na naprawę, mimo tego, że wyraźnie zaznaczyłem w zgłoszeniu, że interesuje mnie jedynie zwrot towaru. Po kr�tkiej wymianie maili poinformowano mnie r�wnież, że tak naprawdę zrobili mi łaskę naprawiając je, ponieważ, cytuję: �korzystając z prawa do rękojmi to klient zobowiązany jest udowodnić, że towar był nie zgodny z umową i - my od Pana nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia� co zgodnie z art. 556 kodeksu cywilnego jest oczywistym kłamstwem.
    Nie polecam zakup�w w tym sklepie, a jeśli ktoś ma z nimi jakiekolwiek problemy polecam kontaktować się z nimi poprzez inspekcje handlową lub rzecznika praw konsument�w.
    Napisz komentarz
  • Uwaga: ocena nie będzie brana pod uwagę. Informacje

    Powody nieuwzględnienia ocen:

    - opinia nie jest obiektywna (np. ocena wszystkich punktów 1 gwiazdką)
    - opinia jest niewspółmierna (np. nie wynika z kontekstu recenzji)
    - nie da się rozpoznać powodu zakupu
    - oddano nowszą ocenę tego samego sklepu
    m-martin

    Reagiert nicht auf Anfragen/Erstattung

    [snip] Kauf wurde abgebrochen.
    Rückerstattung der Überweisung offen seit 3 Monaten!
    Reagiert nicht auf Anfragen!

    [snip] Hinweis: Dieser Beitrag wurde von Geizhals (aus rechtlichen Gründen) editiert.
    Napisz komentarz

Oceny sklepów i komentarze dodawane są przez użytkowników naszego serwisu i odzwierciedlają ich własne opinie. Wiarygodność opinii i komentarzy nie może być sprawdzona lub zagwarantowana. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania nieprzyzwoitych lub nieobiektywnych ocen i komentarzy oraz nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.

Wszystkie oceny mogą być wycofane przez autora, nie muszą być potwierdzone na automatyczne żądanie lub moderowane przez nas. Takie oceny mogą więc stracić ważność lub zmienić końcowy wynik.

Tylko oceny z ostatnich 365 dni brane są pod uwagę, starsze oceny nie są wykorzystywane do obliczeń wyniku końcowego. Wyjątek: Jeśli w przeciągu roku nie dodano żadnej opinii, podstawę do obliczenia stanowią wszystkie oceny.

Sitemap: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Copyright © 1997-2018 Preisvergleich Internet Services AG